Gårdagen+dagens händleser!

Jag hade inte tid att blogga, förlåt men så blev det. Ingen komentar! Men nu bloggar jag lite istället och då för idag och igår. Igår gick jag ju som sagt i skolan vi hade typ bara en massa mattelektioner. -.-  Vi går ju i värsta "sär" skolan och då har vi sång samling, sitter och sjunger. Det är patetiskt med STORA bokstäver:S Efter sång samligen så stanna jag och några till kvar i spegel salen och tittade på under barnet christoffer (stavning?) han gick när i split och volta och gick ner i split. Aaaaaj, är alla jag kan säga! Men jag filmade och fick lägga in det på youtube så det är inne nu(a) skrolla ner i min blogg för att titta på det. Bara så att ni vet så suger jag på att filma! Sista lektionen var idrott i hel klass jag spelade mäst pingis men lite handboll också. Efter skolan gick jag hem, lämnade min väska fixade mig och tog sedan bussen till gurra och därefter bussen till ingarö. I brunn mötte jag Cissi, Niki, och Julia. Vi åkte hem till Julia och åt lite och sedan åkte vi till gurra och Cissi och Niki som är helt sålda på godis köpte "väldigt" mycket. Jag och niki gjorde vår lady och luffsen style. Och jag är ju bäst på den jaxD Efter ett tag i gurra tog vi bussen till mölnvik där tittade vi på Cissi och Julias dans, dom är ur duktiga! :D Men nu idag har jag typ inte gjort något, engelska glos föhör gick toppen och idrotten var kul. Har vart på yoga också.. :$ aja nu ska jag fixa lite saker där av blogg designen sedan ska jag plugga, franska prov. 100 ord ska kunna stavas utalla och allting, seriöst på franska också??! :o jag hatar det, men nu ska jag sociala mig med famligen. Bilder kommer, se och njut babe!


Sedan dagis med dig Linnea, du betyder<3


Förlåt vanessa men jag gillar bilden.. :$ <3


-jag ÄLSKAR er


Jag på idrotten (a) <3


Seriöst sara, hur fin kan man bli? [a]<3


Jag och vilda, YHE! <3

Bloggar imorn, lovar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-02 @ 19:10:11
Postat av: Anonym

du glömde mig beata ! , :S

och förresten är det du , jag och niki på bilden

2009-04-02 @ 19:11:14
Postat av: Anonym

gjorde jag? -.-

2009-04-02 @ 19:14:34
Postat av: betaa

ooooj, jag blanda ihop två bilder :S:S:S

Sorry :$

2009-04-02 @ 19:16:17
Postat av: Anonym

mmm ,

2009-04-03 @ 11:34:38

Här kan du komentera detta inlägg!

Du heter?
Är du här ofta
Din mail: (visas inte)

Din bloggadress:

din kommentar:

Trackback