Hejdå Stockholm, Hej Umeå!

Nu är det så att jag ska åka till Umeå imorgon och är där hela påsk lovet, igentligen vill jag ju vara hemma men så blev det inte :( men på tisdag fyller jag iallfall år och då får man en massa paket av hela tjocka släkten! Juste jag åker på eftermiddagen i morgon och sover på hotell och sedan ska vi åka på paradis badet. Det ligger i övik, det är hur kul som helst där :D och på min födeslsedag desutom. Glöm inte att gratta mig på tisdag. (a) men nu måste jag sova, sov ju två timmar inatt satt .. :o GOD NATT! <3

Det här mästervärket står för beata<3 cecilia(;
Hihi, men det var innan hon tryckte upp grädde i hela min fejja xD

Kommentarer
Postat av: ellinor

haha okej, jag tror att jag fortsätter!<3

2009-04-05 @ 21:23:56
URL: http://ellinorjanssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej underbara eata

2009-04-06 @ 13:38:23

Här kan du komentera detta inlägg!

Du heter?
Är du här ofta
Din mail: (visas inte)

Din bloggadress:

din kommentar:

Trackback