Lips don't lie

Rubriken stämmer men inte på "dina" läppar. Du är FALSK! Mer kan jag inte säga du borde inse. Men aja, nu sitter jag här igen, längtar tills på tisdag dels för att jag fyller år och ska åka till önskölsviks badhus, (kanske) Och så är man SUPER glad för att det äntligen är vår och påsklov. Håller ni inte med mig? Mina planer för ikväll är riktigt slappa, sitta vid datan ett tag och sedan sociala mig med familjen och tjocka mig. Vill inte få fyr kantiga ögon nu så ses och hörs kära blogg läsare! (a)

Kommentarer
Postat av: s

ja fyfan usch ! ;$

2009-04-04 @ 16:00:37
URL: http://feliciasofiamaria.blogg.se/
Postat av: Mina

vem e det som är falsk?

2009-04-07 @ 17:02:13

Här kan du komentera detta inlägg!

Du heter?
Är du här ofta
Din mail: (visas inte)

Din bloggadress:

din kommentar:

Trackback