Earth Hour

Jag vaknade upp hos tilde klockan elva typ, osäker? Men tilde och sara satte genast igång datan medan jag låg och skämta. haha, typiskt mig och min dåliga humor.. Jag typ kastade mig över sängen på dom alltså för att få mera plats! jävla tjokisar flytta sig inte  -.- så jag säger som tilde, ha ha xD Mamma och pappa kom och hämmta mig tolv typ och då bar det hemmåt. Fixa mig kasta i mig lunch och sprang sedan till bussen. Skulle träffa nnc (nnc.blogg.se) fick vännta i gurra på henne i typ 20 minuter så då passa jag på att messa lite som vanligt. (; När hon äntligen kom så hoppa jag på hennes buss och vi steg av i sickla där gick vi in på en massa affärer hon köpte en väst. Jag köpte en fanta flaska  och tuggummi(a) men självklart köpte vi typ 11  kg godis på godis boden som typ flyttats till gurra. Juste fan jag träffade på Ebba, maia, fotbolls tränaren, ronja och tova, konke och sedan såg vi alexandra fransisco alexsi och typ frida på press byron.. Men det blev mycket bussåkande idag. Hihi(a) Vi har tagit typ 1000 bilder bastat haft snöbolls krig och hällt iskallt vatten över oss. Nu ska jag tjocka på mig med massa mer godisar! Hade bäst och kom ihåg att messa och ring oss hela natten ! puss på rumpar, njut av bilden här nedan..

Beata till vänster och Niki till höger !


Kommentarer
Postat av: - hannäääuh

hahaha , kan du inte höger och vänster ? :D

niki är ju till hööger, och beata till vänster knasboll (: <3

2009-03-29 @ 11:08:22
URL: http://ohsofamous.blogg.se/
Postat av: Morsan

Så du köper godis, typ 11kg! Inte undra på att dina pengar är slut!

2009-03-31 @ 14:34:26

Här kan du komentera detta inlägg!

Du heter?
Är du här ofta
Din mail: (visas inte)

Din bloggadress:

din kommentar:

Trackback